+38 (057) 341-80-80
оffісе@cl.com.ua

У Вас є питання? Ми раді на них відповісти!

Задайте своє питання Онлайн, щоб отримати консультацію з кошторисної справи, ціноутворення в будівництві, по роботі в кошторисній програмі або роботи наших сервісів!

Офіційна служба підтримки Computer Logic Group

+38 (057) 341-80-50, +38 (067) 578-99-00, +38 (050) 322-30-18
Питання щодо Кошторис 8 та Кошторис ПВР (робота в програмах, технічні питання, встановлення програм, віддалене підключення), питання щодо навчання, кошторисні та інші загальні питання.

Служба підтримки БУДСТАНДАРТ

+38 (057) 341-80-81
Оновлення Інформаційної Довідкової Системи, відділ продажів, консультації щодо чинності нормативних документів.
Які системні вимоги до робочого місця кошторисника для програми Кошторис 8?
  • двоядерний процесор з частотою 1,6 ГГц або вище;
  • оперативна пам'ять 4 Гбайт;
  • вільного простору на жорсткому диску 4 Гбайт;
  • графічна система з роздільною здатністю не менше 1024х768;
  • Windows XP 10/11 включаючи 32 і 64-х розрядні.
Які системні вимоги до cерверу Професійної версії Кошторис 8 на 5 робочих місць?
  • двоядерний процесор з частотою 2,0 ГГц або вище;
  • оперативна пам'ять не менше 8 Гбайт;
  • вільного простору на жорсткому диску не менше 10 Гбайт;
  • Windows Server 2016 Standart і вище.
Які системні вимоги до cерверу Корпоративної версії Кошторис 8 на 10 підключень в режимі Remove APP?
  • 4-х ядерний процесор з частотою 3,0 ГГц або вище (рекомендуємо Intel Xeon E3-1230 v5);
  • оперативна пам'ять не менше 16 Гбайт;
  • вільного простору на жорсткому диску не менше 20 Гбайт;
  • Windows Server 2016 Standart і вище.
  • WinSvrCAL - 10 ліцензій на підключення до сервера;
  • WinRmtDsktpSrvcsCAL - 10 термінальних ліцензій.
Які системні вимоги до ІДС БУДСТАНДАРТ?
  • двоядерний процесор з частотою 2.0 GHz або вище
  • оперативна пам'ять не менше 4 Гбайт
  • вільний простір на жорсткому диску не менше 20 Гбайт
  • графічна система з роздільною здатністю не менше 1024х768
  • операційна система Windows XP SP 10/11 включаючи 32 і 64 - розрядні

Підключення техпідтримки

Підключіть модуль технічної підтримки Computer Logic Group, щоб фахівці нашої компанії могли віддалено підключатися до Вашого комп`ютера і оперативно вирішувати найскладніші технічні питання.

Як це працює:

  • Завантажте модуль за посиланням - Завантажити модуль технічної підтримки >>>
  • Запустіть модуль на Вашому комп`ютері.
  • Повідомте будь-яким зручним для Вас способом по телефону +38 (057) 341-80-81 або листом на email support@smeta.ua «Ваш ID», «Пароль» і час, коли до Вас можна підключитися.
  • Після підключення фахівця технічної підтримки в правому нижньому куті робочого столу Вашого комп`ютера відобразиться панель підключення.
  • Завершіть роботу Модуля після відключення фахівця технічної підтримки.