+38 (057) 341-80-80
оffісе@cl.com.ua

У Вас є питання? Ми раді на них відповісти!

Задайте своє питання онлайн, і ми швидко надамо консультацію з кошторисної справи, ціноутворення в будівництві або роботи з нашими програмами та сервісами. Користувачі, які звертаються через форму, отримуватимуть сповіщення на електронну пошту про статус виконання заявки, що забезпечить вам зручний контроль над процесом.

Офіційна служба підтримки
Computer Logic Group

+38 (057) 341-80-50, +38 (067) 578-99-00, +38 (050) 322-30-18
Питання щодо Кошторис 8 та Кошторис ПВР (робота в програмах, технічні питання, встановлення програм, віддалене підключення), питання щодо навчання, кошторисні та інші загальні питання.

Служба підтримки БУДСТАНДАРТ

+38 (057) 341-80-81
Оновлення Інформаційної Довідкової Системи, відділ продажів, консультації щодо чинності нормативних документів.
Які системні вимоги до робочого місця кошторисника для програми Кошторис 8?
  • двоядерний процесор з частотою 1,6 ГГц або вище;
  • оперативна пам'ять 4 Гбайт;
  • вільного простору на жорсткому диску 4 Гбайт;
  • графічна система з роздільною здатністю не менше 1024х768;
  • Windows XP 10/11 включаючи 32 і 64-х розрядні.
Які системні вимоги до cерверу Професійної версії Кошторис 8 на 5 робочих місць?
  • двоядерний процесор з частотою 2,0 ГГц або вище;
  • оперативна пам'ять не менше 8 Гбайт;
  • вільного простору на жорсткому диску не менше 10 Гбайт;
  • Windows Server 2016 Standart і вище.
Які системні вимоги до cерверу Корпоративної версії Кошторис 8 на 10 підключень в режимі Remove APP?
  • 4-х ядерний процесор з частотою 3,0 ГГц або вище (рекомендуємо Intel Xeon E3-1230 v5);
  • оперативна пам'ять не менше 16 Гбайт;
  • вільного простору на жорсткому диску не менше 20 Гбайт;
  • Windows Server 2016 Standart і вище.
  • WinSvrCAL - 10 ліцензій на підключення до сервера;
  • WinRmtDsktpSrvcsCAL - 10 термінальних ліцензій.
Які системні вимоги до ІДС БУДСТАНДАРТ?
  • двоядерний процесор з частотою 2.0 GHz або вище
  • оперативна пам'ять не менше 4 Гбайт
  • вільний простір на жорсткому диску не менше 20 Гбайт
  • графічна система з роздільною здатністю не менше 1024х768
  • операційна система Windows XP SP 10/11 включаючи 32 і 64 - розрядні

Підключення техпідтримки

Підключіть модуль технічної підтримки Computer Logic Group, щоб фахівці нашої компанії могли віддалено підключатися до Вашого комп`ютера і оперативно вирішувати найскладніші технічні питання.

Як це працює:

  • Завантажте модуль за посиланням - Завантажити модуль технічної підтримки >>>
  • Запустіть модуль на Вашому комп`ютері.
  • Повідомте будь-яким зручним для Вас способом по телефону +38 (057) 341-80-81 або листом на email support@smeta.ua «Ваш ID», «Пароль» і час, коли до Вас можна підключитися.
  • Після підключення фахівця технічної підтримки в правому нижньому куті робочого столу Вашого комп`ютера відобразиться панель підключення.
  • Завершіть роботу Модуля після відключення фахівця технічної підтримки.